نکاتی برای خرید آپارتمان در کیش
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

نکاتی برای خرید آپارتمان در کیش 

پیش خرید واحد60متری در کیش بعضی از هتلهای کیش با معماری خاص و خدمات مدرن و کاملی که ارائه میدهند، لقب هتل های لوکس کیش را به خود اختصاص دادهاند. الهام گرفتن از معماری دوره هخامنشی در ساخت این مرکز خرید باعث شده تا این مرکز یکی از زیباترین مراکز خرید کیش شود. این مرکز خرید یکی از بهترین و زیباترین مراکز خرید جزیره کیش است که در یک طبقه و در مساحت ۲۸۰۰۰ مترمربع احداث گردید. آن سوئیت میباشد که ما همواره سعی بر این داشته ایم تا با رعایت تمامی موارد مذکور بهترین مجتمع اجاره ویلا ارزان در کیش بوده و رضایت صد در صدی شما را جلب نمائیم زیرا معتقدیم رضایت شما مسافرین عزیر بهترین تبلیغ برای مجتمع ما میباشد. بنابراین جای تعجب ندارد که اجاره ویلا و سوئیت در کیش بسیار بازار گرمی داشته باشد، به ویژه در سالهای اخیر که ترجیح گردشگران برای اقامت در ویلا، سوئیت و آپارتمانها بیشتر شده است. محمدی دلیل این امر را تمایل فروشندگان به افزایش بیشتر قیمتها میداند و معتقد است از همین رو و با طمع افزایش قیمتها در ماههای آینده، اکنون فروشندگان از بازار مسکن کیش خارج شدهاند که این موضوع به دلیل بر هم خوردن میزان عرضه و تقاضا، رشد بیشتر قیمتها را دامن زده است.

{پیش فروش شرایطی در کیش|پیش فروش کیش|حداقل مبلغ لازم برای پیش خرید واحد در کیش}

اجاره خودرو به مدارک و ضمانت نیاز دارد که بهتر است قبل از مراجعه تهیه کنید. غواصی در خلیج فارس از جمله تفریحات آبی است که در سفر به کیش پیشنهاد می­شود. خوب است بدانید که با مراجعه به سایتهای معتبر و دریافت تخفیف میتوانید هزینه رزرو هتل های کیش را به حداقل برسانید. این واحد ها به تعداد ۱۱۹ غرفه می رسد که متراژ هر واحد بین ۲۰ الی ۶۰۰ متر مربع است. براساس آمارهای ارایه شده حدود 60 درصد از بهای ساخت آپارتمان مربوط به هزینه خرید و آماده سازی زمین برای ساخت می باشد و حدود 40 درصد از هزینه های ساخت مربوط به هزینه تامین مصالح ساختمان و سایر نهاده هایی که در ساخت آپارتمان تاثیر دارند می باشد ، بنابراین عواملی همچون قیمت زمین ، قیمت مصالح ساختمانی ، هزینه دستمزد کارگر از فاکتور های تعیین کننده در قیمت آپارتمان در کیش می باشند . تا آنجا که در عرض یک سال قیمت متراژ هر واحد آپارتمان صفر در شهرکهای نوساز جزیره کیش از ۶ میلیون تومان به ۱۴ میلیون تومان رسید؛ حتی برجهای لوکس جزیره، قیمت هرمترمربع ۳۰ میلیون تومان را هم تجربه کردند. همچنین، میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان قدیمی با متوسط عمر 15 سال، دو میلیون و 800 هزار تومان است، در حالیکه قیمت هر مترمربع از آپارتمانهای نوساز متناسب با منطقه، امکانات و لوکس بودن واحد تا مترمربعی 25 میلیون تومان نیز تعیین و به خریدار پیشنهاد میشود.

{پیش فروش آپارتمان لاکچری در کیش|راهنمای پیش خرید واحد در برج های کیش|قیمت خرید خانه در کیش}

البته لازم به ذکر است که این مرکز خرید نیز در ایامی از سال مانند عید نوروز یکسره از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ شب به روی تمام گردشگران و مشتریان باز است. بعد از چند ساعت رانندگی گرسنه بود و میدونستم آشپزخانه وسایل آشپزی داره. پاساژ مروارید کیش همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر و از ۱۷ بعداز ظهر تا ۲۳ فعالیت داشته و گردشگران و کیشوندان میتوانند در این ساعات به این مرکز خرید مراجعه کنند. باتوجه به اینکه نظارت بر ساختوساز در کیش بالاست، کیفیت ساختمانهای این جزیره بسیار مناسب است و این امر خیال خریداران را راحت میکند. همچنین خوب است بدانید پنت هاوس ها در کنار فضای بزرگی که دارند، از امکانات بسیار جذابی هم برخوردار هستند که شامل سونا، جکوزی، استخرهای روباز و یا سرپوشیده به چشم انداز زیبا از دریا و ساحل، میزهای فوتبال دستی و بیلیارد و غیره هستند. بسیاری از گردشگران، این دو فصل را برای سفر به کیش انتخاب میکنند و از آبوهوای فوقالعاده آن لذت میبرند. می­توانید در رستوران­های ساحل لذت غذای بی­نظیر و تماشای امواج را باهم تجربه کنید. است. راستی برای گردش در این ساحل دوربین عکاسی خود را حتما همراه خود ببرید.

از مهمترین نکات سفر به کیش و تعیین محل اقامت، زمان سفر به این جزیره است. شاید تا به حال نام اسنورکلینگ کیش به گوش شما نخورده باشد و یا با آن آشنایی نداشته باشید. با این حال دور از ذهن است که خودتان را به مقصد برسانید و تازه به فکر رزرو هتل و پیدا کردن اقامتگاه بیفتید! با این حال در مرکز خرید سارینا ۱ کیش شما میتوانید محصولات متفاوت و متنوعی از لوازم شخصی گرفته تا وسایل کامپیوتر و لوازم منزل را پیدا کنید. دست دو - لوازم خانگی و تزئینی - فهرست آخرین آگهی های فروش ذغال برقی انبر برقی المنت برقی هویه برقی منقاش برقی انبر المنتی و… اگر می خواهید با استفاده از یکی از تفریحات کیش به دل دریا سفر کنید و ماهی های رنگارنگ را از نزدیک مشاهده نمایید، غواصی کیش به شما پیشنهاد می شود. در پاسخ به این سؤال باید بگوییم بله؛ هتل آپارتمان ها در کیش به این دلیل وجود دارند تا سفری راحت و ارزان برای تمامی هموطنان عزیز فراهم شود. هتل آپارتمان تعطیلات کیش و هتل آپارتمان پارسیان کیش از جمله بهترین هتل اپارتمان های کیش هستند که درجه ای 3 ستاره دارند. و قرار گرفتن در بهترین موقعیت مکانی بوده است.

منبع: حداقل مبلغ لازم برای پیش خرید واحد در کیش





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: